Zoeken
U bent hier:
Home
Formulieren
formulieren-vereniging
Mijn Tevredenheidsonderzoek BVVB 2021
Mijn Tevredenheidsonderzoek BVVB 2021
Velden met een * zijn verplicht.
Tevredenheidsonderzoek (16 vragen)
1. Het bestuur: neemt verantwoordelijkheid; heeft visie op branche en de toekomst van deze; speelt op flexibele manier in op veranderingen in de branche; is in staat tot kritische zelfreflectie *
Helemaal mee eens
Mee eens
Geen mening
Niet mee eens
Helemaal niet mee eens
Toelichting:
2. Het bestuur: is het gezicht naar buiten; behartigt de belangen van de branche en voert goede balans tussen ‘going concern’ en innovatie. Welke score geeft u het bestuur van BVVB? *
Helemaal mee eens
Mee eens
Geen mening
Niet mee eens
Helemaal niet mee eens
Toelichting:
3. Het bestuur: voert een effectief, daadkrachtig en doelgericht beleid op eenduidige wijze. *
Helemaal mee eens
Mee eens
Geen mening
Niet mee eens
Helemaal niet mee eens
Toelichting:
4. Het bestuur: is op de hoogte van financiële situatie van de vereniging en geeft hier sturing aan; heeft oog voor de veiligheid van haar leden; biedt crisissituaties het hoofd. *
Helemaal mee eens
Mee eens
Geen mening
Niet mee eens
Helemaal niet mee eens
Toelichting:
5. Het bestuur is evenwichtig samensteld met de benodigde competenties aan boord; voelt aan wat binnen de branche speelt. *
Helemaal mee eens
Mee eens
Geen mening
Niet mee eens
Helemaal niet mee eens
Toelichting:
6. Het bestuur is geloofwaardig, betrouwbaar, handelt ethisch en heeft een hoog verantwoordelijkheidsgevoel. *
Helemaal mee eens
Mee eens
Geen mening
Niet mee eens
Helemaal niet mee eens
Toelichting:
7. Het bestuur hanteert en draagt hoge waarden en normen uit; handelt transparant; werkt intern goed samen; handelt respectvol. *
Helemaal mee eens
Mee eens
Geen mening
Niet mee eens
Helemaal niet mee eens
Toelichting:
8. Welke inspanningen dient het bestuur te verrichten voor meer (beter) resultaat? Wordt u voldoende geïnformeerd door BVVB (denk aan nieuwsbrieven en de nieuwe Whatsappgroep)? *
Helemaal mee eens
Mee eens
Geen mening
Niet mee eens
Helemaal niet mee eens
Toelichting:
9. Worden uw vragen en/of verzoeken vlot en naar tevredenheid behandeld? Welke score geeft u de service van BVVB?
Helemaal mee eens
Mee eens
Geen mening
Niet mee eens
Helemaal niet mee eens
Toelichting:
10. Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van het secretariaat van de BVVB? *
Uitstekend
Goed
Geen mening
Niet zo goed
Slecht
Toelichting:
11. Wat vind u van de hoogte van de contributie in verhouding tot wat de vereniging u aanbiedt? *
1. Precies goed
2. Te hoog
3. Te laag
Toelichting:
12. Bent u bereid tot een drastische contributieverhoging bij het benoemen van een voorzitter met een directe ingang tot de 1ste en 2de kamer, de desbetreffende ministeries en politieke partijen? *
1. Ja
2. Nee
Toelichting:
13. Bent u tevreden over (de uitvoerbaarheid) van onze klachtenprocedure? Welke score geeft u? *
Ja
Geen mening
Nee
Toelichting:
14. Welke aanpassingen, verbeteringen en wijzigingen vindt u noodzakelijk? *
15. Bent u voorstander van het samenwerken door de BVVB met externe partijen ten behoeve van extra inkomsten voor de BVVB? *
1. Ja
2. Nee
Toelichting:
16. Welke speerpunten zou u aan het bestuur willen meegeven ten behoeve van 2021? *
Toelichting:
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Wachtwoord vergeten
Blijf ingelogd
close
Home
Over BVVB
Gedragscode en Keurmerk
Visie en missie
Bestuur
De Branche
Algemene Voorwaarden
Disclaimer
Lidmaatschap
Veelgestelde vragen
Nuttige links
Beëindigen lidmaatschap
Collectief (AFM)
Aanmelden BVVB Collectief
Deelnemers Collectief
Dienstenwijzer
Uitschrijving
Ledenlijst
Lijst
Kaart
Agenda
Kalender
Nieuws
Mijn BVVB
Mijn profiel
Mijn gegevens
Mijn organisatie
Wachtwoord wijzigen
Mijn tevredenheidsonderzoek
Documenten BVVB
ALV's
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2020
Vergaderstukken ALV d.d. 30 oktober 2020
Volmacht formulier
Inschrijving ALV 30 oktober 2020
Beleidsplan
Logo's
Modelreglementen
Voorbeelden overeenkomsten, modellen, voorwaarden
Nieuwsbrieven
Nieuwsflits UBO-verklaringen
Vergaderrichtlijnen in coronatijd
Oprichtingsakte/statuten
Inschrijven voor activiteiten
Werkgroep Permanente educatie en (kennis)bijeenkomsten
UBO-verklaringen
Fotoalbum
Voor eigenaren
Klachtenprotocol
U wilt een klacht indienen
Klachtenformulier namens bestuur
Klachtenformulier namens appartementsrecht-eigenaar
Uw klacht wordt ontvankelijk verklaard
Uw klacht wordt niet ontvankelijk verklaard
Contact
Inloggen